Wednesday 19 March 2014

Tum Haar Gai Ho

Urdu Mohabbat Shayari Video "Tum Haar Gai Ho"

nice poetry in urdu with pictures
سنو تو
آج بھی موسم سُہانا ہے
بدلہ کچھ بھی نہیں 
ہمیشہ 
ہاں 
ہمیشہ کی طرح 
صرف سال ہی تو بدلہ ہے 
گُزرے وقت کی یادیں 
پھر سے جاگ اُٹھی ہیں 
ہاں سنو 
تمہارا اک 
چیلنج 
یاد آیا ہے 
اگر تمھیں یاد ہو 
کہ میرے ہزار بار منع کرنے کے باوجود 
چیلنج کرتے ہوءے 
تم نے کہا تھا 
کہ تمہارا اب کوءی بن نہیں سکتا 
تمھیں کوءی اپنا بنا نہیں سکتا 
لیکن آج اگر فرصت ہے تو آؤ دیکھو 
ہاں صاحب 
تنہاءی سے میری کتنی اچھی دوستی ہے 
مجھے بہت اپنا مانتی ہے 
کسی اور جانے ہی نہیں دیتی 
مانتا ہوں سارا زمانہ 
مجھ سے خفا رہتا ہے 
ناراض رہتا ہے 
لیکن مجھ کوءی دُکھ نہیں 
مجھ کوءی غم نہیں 
میں خوش 
ہاں بہت خوش خوش رہتا ہوں 
اپنی تنہاءی میں مگن رہتا ہوں 
اپنی تنہاءی سے دل کی ہر بات کہتا ہوں 
فرصت ہو تو 
یاد کرو اپنا یہ چیلنج 
کہ تمہارہ اب کوءی ہونہیں سکتا 
فرصت ہو تو 
آ کر دیکھ لو 
تنہاءی میری بہترین ساتھی ہے 
ہاں تم سے بھی اچھی ساتھی ہے 
تم سے بھی زیادہ اپنی ہے 
فرصت ہو تو 
کہ 
تم ہار گیٴ ہو تم ہار گیٴ ہو 

Writed By Iftikhar Sami And Watch Video in Zubair Ansari Voice


0 comments:

Post a Comment

Your comment will be Fully published after approval

About